Villkor för anmälan vid höst- sommar- och vårtermin

För villkor gällande läger, tävling eller intensivkurs, finns dessa längre ner under rubriken "Villkor för anmälan till läger, tävling eller intensivkurs".

Villkor för anmälan vid läger, tävling och intensivkurs

Betalningsvillkor
Träningsavgifterna betalas i samband med anmälan innan terminsstart. Man får olika betalningsalternativ och kan delbetala om så önskas. Nya elever får möjlighet till en prova-på-träning och får efter detta en "avisering" på träningsavgiften som man kan välja att betala eller inte. Om man inte betalar i tid, eller väljer "Jag ska inte vara med" tas anmälan bort.

Vid tävling, intensivkurs eller läger betalas avgiften enligt de direktiv som framgår vid anmälan.

Dataskyddsförordningen (GDPR)
Som förening så behöver Ljungskile Tennisförening ha ett medlemsregister som innefattar namn, adress, personnummer, telefonnummer och e-postadresser. Vi behöver dessa uppgifter för att kunna kontakta er med medlemsinformation, träningstider, träningsgrupper och fakturor. Om du inte vill lämna dina personuppgifter till oss så kan du inte bli/ vara medlem i Ljungskile Tennisförening.

Uppgifterna sparar vi så länge som du är medlem och därefter raderar vi era uppgifter.

Genom detta godkänner jag Ljungskile Tennisförenings villkor för anmälan, uppsägning och personuppgifter, som är beskrivna ovan.