Anmälan till Lugi Basketbollklubb

Välkommen till Lugi Basketbollklubb!

För att anmäla dig ber vi dig fylla i nedan formulär. Anmälan är inte bindande. Om du inte har kommit och provat på inom rimlig tid (normalt två  veckor från anmälan) förbehåller vi oss rätten att avregistrera dig.

Du får vara med på motsvarande en veckas träningar utan kostnad.  Vi skickar faktura direkt efter anmälan. Om du inte vill fortsätta efter provträning så meddela oss direkt på info @lugibasket.se så tas fakturan bort.

Om du är född 2015-2017 anger du i fältet kommentar om du vill vara med i grupp Fäladshallen (”Norr”) eller grupp Vikingahallen (”Öster”)

Tack för din anmälan!

Med vänliga hälsningar

Styrelsen Lugi Basket

Vi använder uppgifterna  ni registrerar  i anmälan för att
a)administrera vår verksamhet och
b)för att skicka information.

Uppgifter i form av namn, adress och personnummer kan komma att delas med Skånes Basketbollförbund och cuparrangörer när så krävs för licensiering, matchspel och cuper.

vår verksamhet förekommer det att vi  fotograferar och lägger ut foton på vår hemsida och facebook för att informera om vår verksamhet. Om ni inte önskar förekomma på bilder vänligen meddela detta till kansliet på info@lugibasket.

Kontakta oss om på info@lugibasket.se om ni vill veta vilka uppgifter om er vi behandlar. Ni har rätt att begära att vi rättar eller tar bort uppgifter.

Personuppgifter
* PersonNr: -