Intresseanmälan medlem i Ronneby BK

Vad kul att du är intresserad av att gå med i Ronneby BK!

För att anmäla intresse för att bli medlem i vår förening ber vi dig fylla i nedan formulär. I rutan för kommentar ber vi er fylla i önskad grupp/status för medlemmen, till exempel "Pojkar födda 2013" eller "Stödjande".

Genom att ni registrerar denna intresseanmälan om medlemskap i Ronneby BK godkänner Ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt GDPR.

Ni godkänner även att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som till exempel namn, bild, statistik etcetera publiceras på Ronneby BK's officiella hemsida samt i föreningens sociala medier.

Om ni inte vill att vi publicerar era uppgifter får ni skicka ett mail till ronneby.bollklubb@telia.com eller skriva det i kommentarsrutan nedan.

Vi kommer att behandla er anmälan så snart vi kan och återkommer med information om vad som händer härnäst. Innan ni fått bekräftat från kansli eller ledare att det är ok att komma på en träning så kan vi tyvärr inte ta emot er.

Tack för din intresseanmälan!

Med vänliga hälsningar

Ronneby Bollklubb