Intresseanmälan till Mälarö Moves HT23

Vad roligt att ditt barn eller du själv är intresserad av att börja på gymnastik hos oss i Mälarö Moves.

Här kan ni göra en intresseanmälan till våren HT 23 - önskar man plats till VT 24 så skriv gärna det i kommentarsfältet.

Har ditt barn förkunskaper och ni önskar börja i en av våra redan befintliga grupper gör ni en intresseanmälan här och anger i kommentarsfältet vilka KUNSKAPER ert barn har inom gymnastik eller parkour:

• Exempel på gymnasik kunskaper: kullerbytta, hjulning, handstående/handstående mot vägg, rondat, handvolt, flickis eller volt, överslag, salto.
  • Märk också gärna vilken termin ni vill starta.
Vi önskar även veta om det är viktigt med vart på öarna ni önskar träna dvs. Stenhamrasidan eller Ekerösidan. Spelar det ingen roll vart någonstans får ni gärna skriva det med, så slipper vi onödig administration.

Skriv så kort och tydligt så möjligt - så kommer det att gå snabbare för oss att placera ditt barn.

Vi kommer sedan att höra av oss till er om ni blir erbjuda en plats eller om vi lyckas starta ett nytt lag.

Genom att anmäla ert barn till Mälarö Moves godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt medlemsregister.

OBS! Glöm inte fylla i fototillstånd i rutan längst ned till höger i anmälan. (boka endast i rutan om ni INTE vill att ert barn fotograferas i framtiden vid träning m.m)

Frågor?

Kontakta oss på info@malaromoves.se

Vi besvarar inga frågor som skrivs i kommentarsfältet här.

Med vänliga hälsningar
Mälarö Moves

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Kan du tänka dig att bli tränare hos oss? *
Vi har otroligt många barn som står i kö för att få börja träna hos oss. För att vi ska kunna tillgodose behovet och starta upp fler lag behövs du!
Som tränare eller ledare för våra lag så får man en unik möjlighet att följa utvecklingen av sin sons/dotters på nära håll, samt möjlighet att dela glädjen och gemenskapen med många fler barn och tränare inom Mälarö Moves.
Givetvis är det en fördel om du har sysslat med gymnastik eller någon annan idrott tidigare.
Är det någon dag/tid som inte fungerar för er?
Vi har många grupper i samma årskull på olika dagar. För att inte placera er fel önskar vi veta om det är någon dag eller tid som inte fungerar för er.
Vilken sida av ön skulle ni helst vilja få plats? *
Vi har halltider mellan Stenhamra och Träkvista så om du skulle kunna välja vilken sida av ön vill ni helst ha plats?
Spelar ingen roll
Stenhamra
Ekerö
OBS!!
Personuppgifter är deltagarens uppgifter. Målsmäns e-post och telefonnummer skriv endast under Målsman 1 och Målsman 2.
Personuppgifter
PersonNr * -