Anmälan Friidrottsskola 2024

Hej!

Följ instruktionerna och fyll i formuläret så noggrant som möjligt. Observera att vi i år inte tillhandahåller hämtning och lämning från skola/fritidshem. Vårdnadshavare hämtar och lämnar direkt på Åhus Idrottsplats.

Anmälan är bindande och avgiften betalas direkt efter att faktura erhållits via mail.

Välkomna!

Åhus Friidrottsklubb

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Foto *
Godkännande
Ni godkänner att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på vår officiella hemsida.
Nej
GDPR *
Godkännande
Genom att Ni skickar formuläret godkänner Ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt GDPR (hantering av personuppgifter).
Personuppgifter/Målsman
Fyll i den aktiva personens namn och födelsedatum. Är du över 18 behöver du inte fylla i målsmansuppgifter. Målsmansuppgifterna blir per automatik inte obligatoriska när du fyller i ett födelseår som innebär att du är över 18 år.
Personuppgifter
PersonNr * -